Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
golijody.over-blog.com

آنچه باید در مورد پماد آنتی هموروئید بدانید

هموروئید بالشتک هایی پرخونی است که در زمان دفع پرخون شده و به این عمل کمک می کند، در صورت وارد آوردن فشار زیاد به این بالشتک ها که معمولاً به سبب یبوست است، هموروئید پاره شده و به صورت خونریزی و بیرون زدگی از مقعد نمایان می شود. پماد آنتی هموروئید یکی از داروهایی است که جهت این درمان ، بسیار کاربرد دارد و می تواند مشکلات دیگر مقعد مانند التهاب راســت روده، شقاق همراه با فیستول و آزردگی و خارش اطراف مقعد را نیز برطرف نماید. با ما همراه شوید تا بطور کامل از کاربرد های این پماد و موارد مصرف آن آگاهی یابید.

موارد مصرف پماد آنتی هموروئید

این پماد جهت درمان علائم هموروئید خارجی، هموروئيد پرولاميس، بيماري هاي دردناك اطراف مقعد، درمان خارش قسمت خارجي دستگاه تناسلي زنان و خارش مقعد مصرف ميشود به علاوه پماد آنتی هموروئید اختلالات مجراي مقعدي مانند التهاب راست روده ، شقاق مقعد و فيستول را نیز بهبود می بخشد. به طور کلی می توان گفت این پماد قادر است علائم زیر را درمان نماید:

  • بهبود التهابات و تورم
  • کاهش درد
  • رفع خونریزی
  • بهبود زخم
  • درمان سوزش و خارش
  • کاهش علائم کلی بواسیر

عوارض جانبی

عوارض جانبی مصرف این پماد اغلب به علت مصرف بیش اندازه ی آن میباشد که این عوارض شامل التهاب و نکروز(بافت مردگی) است. به هر حال در صورت مشاهده هر یک از علائم قرمزی، خارش، خونریزی مقعدی و واکنش های حساسیتی، سوزش و درد و راش پوستی که قبل از استفاده از  این پماد وجود نداشتند به به پزشک مراجعه نمایید.

درمان بواسیر با پماد آنتی هموروئید

همانگونه که اشاره کردیم بواسیر یکی از بیماری های ناحیه ی مقعد است که به سبب کشیدگی عروق در این ناحیه ی ایجاد می شود، برخی از عوامل مثل ابتلا به برخی از بیماری ها، یبوست ، بارداری و … می توانند موجب ایجاد بواسیر شوند، بواسیر همراه با علایمی از جمله درد، التهاب و خونریزی و…ایجاد می شود و نیاز به درمان فوری دارد. استفاده از پماد آنتی هموروئید  که بر پایه ی عصاره ها و ترکیبات گیاهی ساخته شده است و در مواردی که بیماری در مراحل ابتدایی است پیشنهاد می شود اما به یاد داشته باشید این دارو باید تنها به مدت محدودی در حدود یک هفته بدون نسخه پزشک مصرف شود و بعد از این مدت نیاز به مراجعه به پزشک و انجام راهکار های دیگر است زیرا استفاده از آنتی هموروئید را نمی توان به عنوان درمان قطعی این بیماری معرفی نمود بلکه این دارو تنها قادر است علائم اولیه این بیماری را تسکین ببخشد و بافت های آسیب دیده را درمان نماید اما با این وجود درمان قطعی بواسیر شناخته نمی شود. فرمولاسیون تولید این پماد به گونه ای است که علاوه بر هموروئید های خارجی هموروئید داخلی را نیز درمان می نماید.

شما می توانید با توجه به تشخیص پزشک خود و راهنمای مصرف این دارو به تعداد دفعات ۲ الی ۴ بار در روز از این پماد استفاده نمایید. بهترین زمان مصرف این دارو صبح، بعد از هر بار اجابت مزاج و قبل از خواب می باشد.

کلینیک نوین > مقالات > آنچه باید در مورد پماد آنتی هموروئید بدانید

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post